Bu Blogda Ara

25 Nisan 2011 Pazartesi

PUDİNGLİ KEK


Merhaba arkadaşlar...Herkese güzel bir hafta diliyorum....vee ...harika kek tarifimizle sizi başbaşa bırakıyorum..

Malzemeler:

3 yumurta
1 su bardağı toz şeker
yarım su bardağı süt
1 paket kakaolu puding( pişirilmemiş)
2 su bardağı un
yarım su bardağı sıvı yağ
1 pk. kabartma tozu

Yapılışı:
Öncelikle yumurta ve şeker çırpılır ..Diğer malzemeler de eklenerek kek hamurumuz hazırlanır ...istediğiniz şekilde bir kalıba dökülerek pişirilir...afiyet olsun.....

2 yorum:

  1. Elifcim merhaba :)

    Ahh balıkesir'de olsaydım da yeseydim keklerinden..

    Blogspota geçmene de sevindim.

    Kim ki bu şimdi diyeceksin :) Biraz merak et,blogu kurcalarsan çıkarırsın eminim..

    Seni ve oğluşunu öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. canım yaaa...teşekkür ederim ..sen gel ben sana ne kekler yaparım inş...kim olduğunu anlamazmıyım hiç..hemen tanıdım..blogumda yorumyetmezliği var :)) farkettiysen o yüzden yorumuna çok sevindim her zaman beklerim canım...

    YanıtlaSil