Bu Blogda Ara

21 Temmuz 2013 Pazar

İRMİKLİ TOPLAR






Merhaba..Herkese hayırlı ve bereketli bir Ramazan dilerken; her zaman olduğu gibi dünyanın dört bir yanında bu mübarek günlerde zulüm gören kardeşlerimizin bir an önce felaha ermesini niyaz ediyorum ..
Bu güzel tarifi sevgili portakal agacı.com  dan aldım...çok da beğenildi...Hatta yiyenler uzun süre benim yaptığıma inanamayıp hazır lokum sandılar...:))

Malzemeler:

3 su bardağı süt
7 çorba kaşığı irmik 
7 çorba kaşığı toz şeker
1 pk. beyaz kremşanti

Üzerine : çiğ badem  ( ben kavrulmuş kullandım),hindistancevizi

Yapılışı:

Tencereye süt ,irmik ve şekeri alın muhallebi kıvamına gelene kadar pişirin ve soğumaya bırakın...soğuyunca kremşantiyi üzerine döküp kaşıkla karıştırarak yedirin...Yanınıza 1 kase su alın ve muhallabiden ceviz büyüklüğünde alıp elinizle yuvarlayın ve hindistancevizine bulayın bu işlemi yaparken ara sıra ellerinizi ıslatmanız gerekebilir...en son olarak üzerine badem batırıp servis edin...afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder