Bu Blogda Ara

17 Mayıs 2013 Cuma

ZEYTİNYAĞLI KURU DOLMA



Merhabalar...herkese hayırlı bereketli bir haftasonu dilerken ve mübarek üç ayların da dualarımızın kabulüne ve hayırlara vesile olmasını Rabbim den temenni ediyorum...
Taze biberler patlıcanlar çıktı ama ben uzun süre önce yapmış olmama rağmen ancak yayına koyuyorum...Bu arada ben taze biberlerin sadece içini yerim normalde ama kurusu olunca bayılarak yiyorum içini de dışını da..:)))Ayrıca biberleri ve patlıcanları kurutan sevgili kayınvalideme teşekkür ediyorum...:))

Malzemeler:

Kuru dolmalık biber ve patlıcanlar..
2 su bardağı pirinç
4 aet soğan
1 çay bardağı dolmalık fıstık
1 çay bardağı kuş üzümü
nane ve arzu edilen baharatlar
tuz
zeytinyağı
az şeker

Yapılışı:

Öncelikle kurular haşlanır...Soğanlar doğranır ve diğer malzemeler de eklenerek iç harç hazırlanır...Dolmalar doldurulur ve ağır ateşte pişirilir...ılık ya da soğuk servis edilir...afiyet olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder