Bu Blogda Ara

29 Nisan 2012 Pazar

KABURGA YATAĞINDA ASMA YAPRAĞI SARMASI



Güzel bir hafta diliyorum herkese...resimde kaburgalar üste çıkmış şekilde duruyor ama ben görünsün diye fotoğrafları o şekilde çektim...

Malzemeler:

Kuzu kaburga
kuzu kıyması
2 adet soğan
pirinç
baharat
tuz
salça
sıvı yağ
asma yaprağı

Sosu için:

1 yemek kaşığı tereyağı
1 yemek kaşığı un
1 yemek kaşığı salça
1,5 su bardağı su

Yapılışı:

Kaburgalar tencereye alınıp bir miktar suyla haşlanır...Sarmaiçi hazırlanır ve sarmalar istediğiniz şekil ve büyüklükte sarılır...kaburgaların üzerine dizilir ... tereyağı un ve salça kavrulur , su eklenerek sos hazırlanır ve sarmaların üzerine gezdirilir...pişen harika sarmalar sıcak sıcak servis edilir...afiyet olsun...

1 yorum:

  1. ben kaburgayı duyunca hemen kaçıyorum:(((
    asma yaprakları çıktı taze taze çok güzel olur

    YanıtlaSil