Bu Blogda Ara

22 Mayıs 2011 Pazar

HAFTASONU PİZZASI


Merhaba arkadaşlar...herkese güzel bir hafta diliyorum ...pizzamızın adı haftasonu pizzası ama malesef ben hafta başında yayınlıyorum...Ama olsun haftanın her günü yapabileceğiniz harika bir pizza tarifi ...:))

Malzemeler:

3 su bardağı un
yarım paket yaş maya
1 çorba kaşığı domates salçası
1 çorba kaşığı biber salçası
fesleğen
yarım çay bardağı sıvı yağ
2 diş sarımsak,tuz,su

Üzerine: İstedğiniz malzemeyi koyabilirsiniz..mantarlı kaşarlı,sucuklu,sosisli..vs...

Yapılışı:

Hamur  malzemeleri karıştırılır ( salçalar ve sarımsak da hamurun içinde olacak ) ve elde edilen hamur mayalanmaya bırakılır...daha sonra bezelere bölünür ve her beze fincan tabağı büyüklüğünde açılır ve üzerine istenilen malzeme konularak porsiyonluk pizzalar hazırlanır...Porsiyonluk tercih etmeyip tek tepsiye yayarak da yapabilirsiniz..Her hali çok güzel oluyor..afiyet olsun...

4 yorum:

  1. Ellerinize saglik pizayi sevmeyen yoktur helhade .

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık,hamurun sarımsaklı ve salçalı olması ilginçmiş:)tadını merak ettim:)))

    YanıtlaSil
  3. özledim senin yemeklerini:((( (semra)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili gülcan,malesef pizzayı sevmeyen var benim eşim :(( yorumun için çok teşekkürler..

    Feriha teyze ben de böylesini ilk kez denedim çok hoş oluyor hatta bu hamurla poğaça da yaptım ilerki günlerde yayınlayacağım inş..

    Semra bigün çıkıp gelseniz ya ben sana özlediğin yemeklerden yapayım inş..

    YanıtlaSil