Bu Blogda Ara

8 Ağustos 2010 Pazar

TATİL NOTLARI:2_ ERZURUM

Merhabalar... Tayin için bekleyişimiz sürerken Erzurum dan da birkaç kare paylaşmak istedim sizlerle ..Aslında Erzurum a Amasra dan önce gitmiştik ama ben niye bilmem önce Amasra yı yayınladım.


2011 DÜNYA ÜNİVERSİTE KIŞ OLİMPİYATLARI bu yıl Erzurum da Palandöken de yapılacak bu nedenle hemen hemen bütün tarihi eserlerde bir restorasyon çalışması vardı o nedenle sadece ÇİFTE MİNARELİ MEDRESE yi tam olarak paylaşabiliyorum...tek kelimeyle mükemmel bir Selçuklu eseri....


Erzurum deyince eminim hepinizin aklına kadayıf dolması ve cağ kebap gelmiştir fakat ben de çok büyük hayalkırıklığına uğradım çünkü bizim olduğumuz koskoca cadde de cağ kebap ve kadayıf dolması yapan yer yokmuş ....tarif edilen yere gitmeye de bizim vaktimiz yoktu uçağı kaçırmayı göze alamadık...inş. başka bir Erzurum ziyaretmiz de paylaşmak nasip olur diyorum....


Burası da YAKUTİYE MEDRESESİ ...İlhanlı lar zamanından kalma çok güzel bir tarihi yapı...daha önce geldiğimizde içersini gezme imkanımız olmuştu...fakat bu sefer resimde de görüldüğü üzere restore edilmekte olduğu için içinin resmini çekemedim...Erzurum gerçekten doğunun incisi ...gezmesi de çok keyifli....

6 yorum:

  1. emeğine yüreğine sağlık arkadaşım.ne güzel kareler böyle.keyifle geçmiş dakikalar:))

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler arkadaşım....

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim .Senin de Ramazanın mübarek olsun.Bizimde tayinimiz Ağrı'ya çıktı. Erzurumu merak ediyorum belkide o yol üzerinden gideriz.Allah nasip ederse .Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. elifcim selamlar
    ziyaretin ve güzel yorumun icin tesekkkür ederim
    Rabbimin izniyle izinleri bitirdik kaldigimiz yerden devam edelim bakalim
    yeni blogunda hayirli olsun
    ben ikisini paralel yürütüyorum blogcuda
    ziyaretcim daha cok oldugu icin birakamiyorum:((
    sevgiler artik görüsürüz insallah hayirli ramazanlar

    YanıtlaSil
  5. sen benim eski blogspot adresimi eklemissin
    yenisini tiklayinca ulasairsin bende seni hemen ekliyorum listeme sevgiler

    YanıtlaSil
  6. güzel yorumun için ben de çok teşekkür ediyorum arkadaşım..

    YanıtlaSil