Bu Blogda Ara

17 Mayıs 2010 Pazartesi

BEŞAMEL SOSLU FIRIN MAKARNA


Merhabalar...değişik ve güzel bir fırın makarna tarifi..portakalağacı nda görmüştüm biraz değiştirerek denedim...

Malzemeler:
yarım paket fırın makarna
2 yemek kaşığı tereyağı
2 yemek kaşığı un
2 su bardağı süt
1 su bardağı rendelenmiş kaşar
bir miktar beyaz peynir ve sucuk
maydonoz
tuz,karabiber...

Yapılışı:
Öncelikle makarna tuzlu suda haşlanır..tereyağı eritilir ve un kavrulur sonra süt azar azar ilave edilerek beşamel sos hazırlanır biraz tuz ve karabiber de eklenir...makarna süzülerek geniş bir kaba alınır beyaz peynir,beşamel sos,sucuk dilimleri,maydonoz ve kaşarın yarısı karıştırılır kalan kaşar da üstüne serpilir ve fırına verilir...piştikten sonra dilimlenerek servis yapılır....

6 yorum:

  1. eline sağlık öğle yemeğinde güzel gider:)şifa olsun

    YanıtlaSil
  2. iyi akşamlar bende ödülün vaaaar:))

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler feriha teyze sen de olmasan arayanım soranım olmayacak...sağolasın...

    YanıtlaSil
  4. makarnayı pilavda çok sevdiğim için sıkça pişiririm...ellerine sağlık .bu sefer pişirdiğimde başamel soslu pişireceğim inşallah...hocam içine minik minik domates ve biber doğrasam diri kalır mı acaba...aysel

    YanıtlaSil
  5. est. ayselcim...güzel yorumun için çok teşekkürler...ben ce konulabilir çok diri olmaz fırına girecek ya...deneyince bana da haberverirsin...

    YanıtlaSil
  6. eveeeet domates konulabilirmiş teşekkürler...afiyetle yedik..gerçekten lezzetli bir tarif...bundan sonra sık sık yapacağım tariflere ekledim..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil