Bu Blogda Ara

24 Haziran 2011 Cuma

KIRMIZI POĞAÇALAR


Merhaba arkadaşlar..Hayırlı ve bereketli cumalar diliyorum, hepinize...

Geçtiğimiz günlerde haftasonu pizzası yayınlamıştım ...onun için yaptığım hamur çok hoşuma gitti...ben de neden bu hamurla poğaça da olmasın dedim vee...denedim ...ortaya bu ,resimde görmüş olduğunuz harika poğaçalar çıktı...

Malzemeler:

3su bardağı un
yarım paket yaş maya ( yada kuru maya hangisini tercih ederseniz)
 1 çorba kaşığı domates salçası
1 çorba kaşığı biber salçası
fesleğen
yarım çay bardağı sıvı yağ
2 diş sarımsak
tuz

İçi için: haşlanmış patates,üzerine yumurta sarısı ve çörekotu

Yapılışı:

Malzemelerin hepsi karıştırılarak yumuşak bir hamur hazırlanır ve dinlenmeye bırakılır ...bir süre mayalandıktan sonra içersine ister peynir maydonoz ikilisi..isterseniz patates konularak poğaçalarımız hazırlanır ...Fırından çıktığında nar gibi kızarmış bir görüntü eşliğinde...afiyetle yenir..yanında iyi demlenmiş çayımızı da unutmamak lazım tabi...:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder